Sterownik g-149 Hella-Garrett 6NW008412
Najczęstszym powodem uszkodzenia sterownika g-149 Hella-Garrett są uszkodzenia elektroniki oraz silnika i przekładni.
Sterownik G-149 Hella-Garrett objawy uszkodzeń :
- praca pojazdu w trybie awaryjnym
- pojawienie się kontroli świec żarowych
- spadek mocy
- szarpanie, dławienie się silnika
- błąd kontroli doładowania
- brak reakcji podczas wciskania pedału gazu
****często podczas uszkodzeń sterownika turbosprężarki kiedy pojawia się check engine pojazd przechodzi w tryb awaryjny i traci moc, po ponownym uruchomieniu usterka ustaje. Niestety to nie rozwiąże problemu, ponieważ usterka bardzo szybko powróci.
Sterownik G-149 Hella-Garrett : może też pojawiać się błąd P132, 134, który oznacza brak ciśnienia w turbosprężarce co powoduje również sterownik turbosprężarki.
Jak upewnić się czy to na pewno problem z tym urządzeniem ?
Po odpaleniu silnika proszę dodawać gaz sprawdzając czy cięgno nastawnika porusza się, jeżeli sterownik w ogóle nie pracuje można jednoznacznie stwierdzić że został uszkodzony. W przypadku kiedy się rusza trzeba ustalić czy jego praca nie jest przerywana natomiast podczas postoju nie będzie to łatwe ze względu na mały zakres jego pracy.
NASZA FIRMA ZAJMUJĘ SIĘ DIAGNOSTYKĄ, NAPRAWĄ, SPRZEDAŻĄ TURBOSPRĘŻAREK ORAZ CZĘŚCI DO WSZYSTKICH STEROWNIKÓW TURBOSPRĘŻAREK HELLA/GARRETT !
Regenerujemy sterowniki z całej Polski ! z naszych usług korzystają również firmy regenerujące turbosprężarki !
Sterowniki to bardzo deficytowy towar i nie ma możliwości zakupu samego nowego sterownika ewentualnie z całą turbosprężarką, wtedy koszt takiego urządzenia w komplecie to od kilku do kilkunastu tysięcy złotych w zależności od pojazdu !
Wówczas oferujemy naprawę/regenerację takiego urządzenia w atrakcyjnej cenie ! – wykorzystując nowe podzespoły tj. przekładnia slimakowa naszej produkcji (w skali 1:1 jak w oryginale -idealnie zwymiarowana, z tego samego materiału) oraz oryginalne silniki Johnson wraz z konektorem. Dodatkowo testujemy i naprawiamy część elektroniczną sterownika. Kolejnym wariantem naprawy jest rozszerzona regeneracja aluminiowej skrzyni sterownika w której uszkadza się zębatka w plastikowym detalu tzw. „półksiężycu” – natomiast nie w każdym przypadku uszkadza się ten element, a wtedy możemy liczyć na niższe koszty naprawy.
Nasza firma posiada specjalne testery którymi symulujemy pracę urządzenia dokładnie taką jak u Państwa w pojeździe co pozwala nam na dokładną weryfikację urządzenia przed przystąpieniem do naprawy oraz po naprawie. Po tak precyzyjnym teście możemy być pewni że naprawione urządzenie działa prawidłowo i w prawidłowym zakresie.
Zdarza się że posiadamy nowe oryginalne sterowniki na sprzedaż ! – informacja u sprzedającego
KONTAKT : 693-789-100
Dla klientów zainteresowanych zakupem zestawów naprawczych, poniżej przedstawiamy oferowane produkty :