STEROWNIK NASTAWNIK MERCEDES G-13, 6NW009543
Przedmiotem naprawy bądź sprzedaży jest sterownik / nastawnik Hella stosowany w turbinach Garrett o numerze:
- 794877-5007S
- 794877-5006S
- 794877-5004S
- 794877-0007
- 794877-0006
- 794877-0004
- 802774-5007S
- 802774-5006S
- 802774-5005S
- 802774-0007
- 802774-0006
- 802774-0005
- 802774-0001
MERCEDES:
- C-Klasse 350 CDI (W204)
- C-Klasse 350 CDI (S204)
- C-Klasse 350 CDI (C204)
- CLS-Klasse 350 CDI (C218)
- CLS-Klasse 350 CDI (X218)
- E-Klasse 350 CDI (W212)
- E-Klasse 350 CDI (C207)
- E-Klasse 350 CDI (C212)
- GL-Klasse 350 CDI (X164)
- R-Klasse 350 CDI (V251)
- R-Klasse 350 CDI (W251)
- S-Klasse 350 d (C2222)
- M-Klasse 350 CDI (W166)
NASZA FIRMA ZAJMUJĘ SIĘ DIAGNOSTYKĄ, NAPRAWĄ, SPRZEDAŻĄ TURBOSPRĘŻAREK ORAZ CZĘŚCI DO WSZYSTKICH STEROWNIKÓW TURBOSPRĘŻAREK HELLA/GARRETT !
SKONTAKTUJ SIĘ NASZYM DORADCĄ : +48 693-789-100
Poniżej przedstawimy możliwe objawy podczas usterki tego urządzenia oraz rozwiązanie problemu :
Regenerujemy sterowniki z całej Polski ! z naszych usług korzystają również firmy regenerujące turbosprężarki !
Jeżeli w Państwa pojeździe pojawiły się poniższe objawy to jest duże prawdopodobieństwo uszkodzenia sterownika turbosprężarki :
- praca pojazdu w trybie awaryjnym
- pojawienie się kontroli świec żarowych
- spadek mocy
- szarpanie, dławienie się silnika
- błąd kontroli doładowania
- brak reakcji podczas wciskania pedału gazu
****często podczas uszkodzeń sterownika turbosprężarki kiedy pojawia się check engine pojazd przechodzi w tryb awaryjny i traci moc, po ponownym uruchomieniu usterka ustaje. Niestety to nie rozwiąże problemu, ponieważ usterka bardzo szybko powróci.
Sterowniki to bardzo deficytowy towar i nie ma możliwości zakupu samego nowego sterownika ewentualnie z całą turbosprężarką, wtedy koszt takiego urządzenia w komplecie to od kilku do kilkunastu tysięcy złotych w zależności od pojazdu !
Wówczas oferujemy naprawę/regenerację takiego urządzenia w atrakcyjnej cenie ! – wykorzystując nowe podzespoły tj. przekładnia slimakowa naszej produkcji (w skali 1:1 jak w oryginale -idealnie zwymiarowana, z tego samego materiału) oraz oryginalne silniki Johnson wraz z konektorem. Dodatkowo testujemy i naprawiamy część elektroniczną sterownika. Kolejnym wariantem naprawy jest rozszerzona regeneracja aluminiowej skrzyni sterownika w której uszkadza się zębatka w plastikowym detalu tzw. „półksiężycu” – natomiast nie w każdym przypadku uszkadza się ten element, a wtedy możemy liczyć na niższe koszty naprawy.
Nasza firma posiada specjalne testery którymi symulujemy pracę urządzenia dokładnie taką jak u Państwa w pojeździe co pozwala nam na dokładną weryfikację urządzenia przed przystąpieniem do naprawy oraz po naprawie. Po tak precyzyjnym teście możemy być pewni że naprawione urządzenie działa prawidłowo i w prawidłowym zakresie.
Zdarza się że posiadamy nowe oryginalne sterowniki na sprzedaż ! – informacja u sprzedającego
Kontakt z doradcą : +48 693-789-100
STEROWNIK NASTAWNIK MERCEDES G-13, 6NW009543