STEROWNIK NASTAWNIK TURBINY G-277, G-219

STEROWNIK NASTAWNIK TURBINY G-277, G-219

 

 

 

 

 

 

 

 

Przedmiotem naprawy bądź sprzedaży jest sterownik / nastawnik Hella stosowany w turbinach Garrett o numerze:

  • Chrysler 300C CRD
  • Dodge Sprinter
  • Jeep Cherokee 3.0 CRD
  • Mercedes-PKW C-Klasse 320 CDI (W203)
  • Mercedes-PKW E-Klasse 320 CDI (W211)
  • Mercedes-PKW E-Klasse 280 CDI (W211)
  • Mercedes-PKW G-Klasse 280 CDI (W461)
  • Mercedes-PKW M-Klasse 280 CDI (W164)
  • Mercedes-PKW M-Klasse 320 CDI (W164)
  • Mercedes-PKW R-Klasse 320 CDI (W251)
  • Mercedes-PKW R-Klasse 280 CDI (W251)
  • Mercedes-PKW Sprinter II 218CDI/318CDI/418CDI/518CDI
  • Mercedes-PKW Viano 3.0 CDI (W639)
  • Mercedes-PKW Vito 120 CDI (W639)
  • Mercedes-PKW S-Klasse 320 CDI (W221)
  • Mercedes-PKW C-Klasse 320 CDI (W203)

NASZA FIRMA ZAJMUJĘ SIĘ DIAGNOSTYKĄ, NAPRAWĄ, SPRZEDAŻĄ TURBOSPRĘŻAREK ORAZ CZĘŚCI DO WSZYSTKICH STEROWNIKÓW TURBOSPRĘŻAREK HELLA/GARRETT !

SKONTAKTUJ SIĘ NASZYM DORADCĄ : +48 693-789-100

Poniżej przedstawimy możliwe objawy podczas usterki tego urządzenia oraz rozwiązanie problemu :

Regenerujemy sterowniki z całej Polski ! z naszych usług korzystają również firmy regenerujące turbosprężarki !

Jeżeli w Państwa pojeździe pojawiły się poniższe objawy to jest duże prawdopodobieństwo uszkodzenia sterownika turbosprężarki :

  • praca pojazdu w trybie awaryjnym
  • pojawienie się kontroli świec żarowych
  • spadek mocy
  • szarpanie, dławienie się silnika
  • błąd kontroli doładowania
  • brak reakcji podczas wciskania pedału gazu

****często podczas uszkodzeń sterownika turbosprężarki kiedy pojawia się check engine pojazd przechodzi w tryb awaryjny i traci moc, po ponownym uruchomieniu usterka ustaje. Niestety to nie rozwiąże problemu, ponieważ usterka bardzo szybko powróci.

Sterowniki to bardzo deficytowy towar i nie ma możliwości zakupu samego nowego sterownika ewentualnie z całą turbosprężarką, wtedy koszt takiego urządzenia w komplecie to od kilku do kilkunastu tysięcy złotych w zależności od pojazdu !

Wówczas oferujemy naprawę/regenerację takiego urządzenia w atrakcyjnej cenie ! – wykorzystując nowe podzespoły tj. przekładnia slimakowa naszej produkcji (w skali 1:1 jak w oryginale -idealnie zwymiarowana, z tego samego materiału) oraz oryginalne silniki Johnson wraz z konektorem. Dodatkowo testujemy i naprawiamy część elektroniczną sterownika. Kolejnym wariantem naprawy jest rozszerzona regeneracja aluminiowej skrzyni sterownika w której uszkadza się zębatka w plastikowym detalu tzw. „półksiężycu” – natomiast nie w każdym przypadku uszkadza się ten element, a wtedy możemy liczyć na niższe koszty naprawy.

Nasza firma posiada specjalne testery którymi symulujemy pracę urządzenia dokładnie taką jak u Państwa w pojeździe co pozwala nam na dokładną weryfikację urządzenia przed przystąpieniem do naprawy oraz po naprawie. Po tak precyzyjnym teście możemy być pewni że naprawione urządzenie działa prawidłowo i w prawidłowym zakresie.

Zdarza się że posiadamy nowe oryginalne sterowniki na sprzedaż ! – informacja u sprzedającego

Kontakt z doradcą : +48 693-789-100

STEROWNIK NASTAWNIK TURBINY G-277, G-219

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Szybki kontakt!
+
Wyślij!
Call Now ButtonKliknij i zadzwoń
Translate »