STEROWNIK NASTAWNIK TURBINY G-277, G-219
Przedmiotem naprawy bądź sprzedaży jest sterownik / nastawnik Hella stosowany w turbinach Garrett o numerze:
- Chrysler 300C CRD
- Dodge Sprinter
- Jeep Cherokee 3.0 CRD
- Mercedes-PKW C-Klasse 320 CDI (W203)
- Mercedes-PKW E-Klasse 320 CDI (W211)
- Mercedes-PKW E-Klasse 280 CDI (W211)
- Mercedes-PKW G-Klasse 280 CDI (W461)
- Mercedes-PKW M-Klasse 280 CDI (W164)
- Mercedes-PKW M-Klasse 320 CDI (W164)
- Mercedes-PKW R-Klasse 320 CDI (W251)
- Mercedes-PKW R-Klasse 280 CDI (W251)
- Mercedes-PKW Sprinter II 218CDI/318CDI/418CDI/518CDI
- Mercedes-PKW Viano 3.0 CDI (W639)
- Mercedes-PKW Vito 120 CDI (W639)
- Mercedes-PKW S-Klasse 320 CDI (W221)
- Mercedes-PKW C-Klasse 320 CDI (W203)
NASZA FIRMA ZAJMUJĘ SIĘ DIAGNOSTYKĄ, NAPRAWĄ, SPRZEDAŻĄ TURBOSPRĘŻAREK ORAZ CZĘŚCI DO WSZYSTKICH STEROWNIKÓW TURBOSPRĘŻAREK HELLA/GARRETT !
SKONTAKTUJ SIĘ NASZYM DORADCĄ : +48 693-789-100
Poniżej przedstawimy możliwe objawy podczas usterki tego urządzenia oraz rozwiązanie problemu :
Regenerujemy sterowniki z całej Polski ! z naszych usług korzystają również firmy regenerujące turbosprężarki !
Jeżeli w Państwa pojeździe pojawiły się poniższe objawy to jest duże prawdopodobieństwo uszkodzenia sterownika turbosprężarki :
- praca pojazdu w trybie awaryjnym
- pojawienie się kontroli świec żarowych
- spadek mocy
- szarpanie, dławienie się silnika
- błąd kontroli doładowania
- brak reakcji podczas wciskania pedału gazu
****często podczas uszkodzeń sterownika turbosprężarki kiedy pojawia się check engine pojazd przechodzi w tryb awaryjny i traci moc, po ponownym uruchomieniu usterka ustaje. Niestety to nie rozwiąże problemu, ponieważ usterka bardzo szybko powróci.
Sterowniki to bardzo deficytowy towar i nie ma możliwości zakupu samego nowego sterownika ewentualnie z całą turbosprężarką, wtedy koszt takiego urządzenia w komplecie to od kilku do kilkunastu tysięcy złotych w zależności od pojazdu !
Wówczas oferujemy naprawę/regenerację takiego urządzenia w atrakcyjnej cenie ! – wykorzystując nowe podzespoły tj. przekładnia slimakowa naszej produkcji (w skali 1:1 jak w oryginale -idealnie zwymiarowana, z tego samego materiału) oraz oryginalne silniki Johnson wraz z konektorem. Dodatkowo testujemy i naprawiamy część elektroniczną sterownika. Kolejnym wariantem naprawy jest rozszerzona regeneracja aluminiowej skrzyni sterownika w której uszkadza się zębatka w plastikowym detalu tzw. „półksiężycu” – natomiast nie w każdym przypadku uszkadza się ten element, a wtedy możemy liczyć na niższe koszty naprawy.
Nasza firma posiada specjalne testery którymi symulujemy pracę urządzenia dokładnie taką jak u Państwa w pojeździe co pozwala nam na dokładną weryfikację urządzenia przed przystąpieniem do naprawy oraz po naprawie. Po tak precyzyjnym teście możemy być pewni że naprawione urządzenie działa prawidłowo i w prawidłowym zakresie.
Zdarza się że posiadamy nowe oryginalne sterowniki na sprzedaż ! – informacja u sprzedającego