STEROWNIK NASTAWNIK MERCEDES G-13, 6NW009543

STEROWNIK NASTAWNIK MERCEDES G-13, 6NW009543

 

 

 

 

 

 

 

 

Przedmiotem naprawy bądź sprzedaży jest sterownik / nastawnik Hella stosowany w turbinach Garrett o numerze:

  • 794877-5007S
  • 794877-5006S
  • 794877-5004S
  • 794877-0007
  • 794877-0006
  • 794877-0004
  • 802774-5007S
  • 802774-5006S
  • 802774-5005S
  • 802774-0007
  • 802774-0006
  • 802774-0005
  • 802774-0001

MERCEDES:

  • C-Klasse 350 CDI (W204)
  • C-Klasse 350 CDI (S204)
  • C-Klasse 350 CDI (C204)
  • CLS-Klasse 350 CDI (C218)
  • CLS-Klasse 350 CDI (X218)
  • E-Klasse 350 CDI (W212)
  • E-Klasse 350 CDI (C207)
  • E-Klasse 350 CDI (C212)
  • GL-Klasse 350 CDI (X164)
  • R-Klasse 350 CDI (V251)
  • R-Klasse 350 CDI (W251)
  • S-Klasse 350 d (C2222)
  • M-Klasse 350 CDI (W166)

NASZA FIRMA ZAJMUJĘ SIĘ DIAGNOSTYKĄ, NAPRAWĄ, SPRZEDAŻĄ TURBOSPRĘŻAREK ORAZ CZĘŚCI DO WSZYSTKICH STEROWNIKÓW TURBOSPRĘŻAREK HELLA/GARRETT !

SKONTAKTUJ SIĘ NASZYM DORADCĄ : +48 693-789-100

Poniżej przedstawimy możliwe objawy podczas usterki tego urządzenia oraz rozwiązanie problemu :

Regenerujemy sterowniki z całej Polski ! z naszych usług korzystają również firmy regenerujące turbosprężarki !

Jeżeli w Państwa pojeździe pojawiły się poniższe objawy to jest duże prawdopodobieństwo uszkodzenia sterownika turbosprężarki :

  • praca pojazdu w trybie awaryjnym
  • pojawienie się kontroli świec żarowych
  • spadek mocy
  • szarpanie, dławienie się silnika
  • błąd kontroli doładowania
  • brak reakcji podczas wciskania pedału gazu

****często podczas uszkodzeń sterownika turbosprężarki kiedy pojawia się check engine pojazd przechodzi w tryb awaryjny i traci moc, po ponownym uruchomieniu usterka ustaje. Niestety to nie rozwiąże problemu, ponieważ usterka bardzo szybko powróci.

Sterowniki to bardzo deficytowy towar i nie ma możliwości zakupu samego nowego sterownika ewentualnie z całą turbosprężarką, wtedy koszt takiego urządzenia w komplecie to od kilku do kilkunastu tysięcy złotych w zależności od pojazdu !

Wówczas oferujemy naprawę/regenerację takiego urządzenia w atrakcyjnej cenie ! – wykorzystując nowe podzespoły tj. przekładnia slimakowa naszej produkcji (w skali 1:1 jak w oryginale -idealnie zwymiarowana, z tego samego materiału) oraz oryginalne silniki Johnson wraz z konektorem. Dodatkowo testujemy i naprawiamy część elektroniczną sterownika. Kolejnym wariantem naprawy jest rozszerzona regeneracja aluminiowej skrzyni sterownika w której uszkadza się zębatka w plastikowym detalu tzw. „półksiężycu” – natomiast nie w każdym przypadku uszkadza się ten element, a wtedy możemy liczyć na niższe koszty naprawy.

Nasza firma posiada specjalne testery którymi symulujemy pracę urządzenia dokładnie taką jak u Państwa w pojeździe co pozwala nam na dokładną weryfikację urządzenia przed przystąpieniem do naprawy oraz po naprawie. Po tak precyzyjnym teście możemy być pewni że naprawione urządzenie działa prawidłowo i w prawidłowym zakresie.

Zdarza się że posiadamy nowe oryginalne sterowniki na sprzedaż ! – informacja u sprzedającego

Kontakt z doradcą : +48 693-789-100

STEROWNIK NASTAWNIK MERCEDES G-13, 6NW009543

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Szybki kontakt!
+
Wyślij!
Call Now ButtonKliknij i zadzwoń
Translate »