KIA SPORTAGE problem brak mocy

KIA SPORTAGE problem brak mocy

OBJAWY USZKODZONYCH STEROWNIKÓW :

DOTYCZY SILNIKÓW 2.0 CRDI 1995cm 136km/171km/177km/184km w tym R-ENGINE
STEROWNIK RÓWNIEŻ WYSTĘPUJE W POJAZDACH MARKI HYUNDAI

KIA SPORTAGE problem brak mocy

  • możliwe osłabienie pojazdu, spadające obroty silnika
  • utrata mocy powyżej 3 tyś obrotów
  • możliwe odcięcie dopływu paliwa (pompy paliwowej), pojazd traci moc i gaśnie
  • możliwe przepalenie/uszkodzenie bezpiecznika 15A  koloru pomarańczowego (na tabliczce sensor 4) znajdującego się pod pokrywą silnika obok akumulatora, po zaistniałej sytuacji nie ma napięcia na pompie paliwowej i samochód nie odpala. Po każdorazowej wymianie bezpiecznika i przekręceniu stacyjki ponownie uszkadza bezpiecznik do czasu odpięcia sterownika turbiny, wówczas pojazd odpala pracuje w trybie awaryjnym bez turbodoładowania

Hyundai/Kia brak mocy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • tryb awaryjny check engine, może mrugać lub świecić stale, może też świecić kontrolka układu sterowania wtryskiem paliwa
  • możliwe chwilowe odzyskanie mocy pojazdu po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu, kontrola check również może chwilowo gasnąć.
  • błędy diagnostyczne dotyczące niskiego ciśnienia doładowania
  • kody błędów, które mogą się pojawiać po podpięciu komputera diagnostycznego : p2263 – zawór czujnik doładowania turbosprężarki / Output Range Error of VGT Actuator (R2.2), p2262 – nie wykryto ciśnienia doładowania turbosprężarki (Turbocharger/Supercharger Boost Pressure Not Detected), P2563, P0299, P0235, P0234, P00AF, P006E, P005F, P005E, P0560, P1121, P1188, P0488, C1555

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, POMOŻEMY CI ZDIAGNOZOWAĆ USTERKĘ A W RAZIE POTRZEBY NAPRAWIMY STEROWNIK

KIA SPORTAGE problem brak mocy

STEROWNIK TURBINY

ZADZWOŃ +48 693-789-100

35-210 RZSZÓW, UL. KRÓLA AUGUSTA 50   

REGENERACJA STEROWNIKÓW I TURBOSPRĘŻAREK 

 

 

Sterowniki to bardzo deficytowy towar i nie ma możliwości zakupu samego nowego sterownika ewentualnie z całą turbosprężarką, wtedy koszt takiego urządzenia w komplecie to od kilku do kilkunastu tysięcy złotych w zależności od pojazdu !

  • Uszkodzony sterownik turbiny : 
  • W nowszych samochodach turbodoładowanych wdrożono sterowniki elektroniczne regulujące zmienną geometrie VNT. Symbol VNT jest skrótem od Variable Nozzle Turbine (zmienna dysza turbiny) i oznacza regulację intensywności przepływu spalin za pomocą tzw. kierownicy.
  • Nastawniki elektroniczne okazały się być bardzo awaryjne, powodując wiele nieprawidłowości m.in. spadek mocy, nierówna praca silnika, tryb awaryjny, zwiększone spalanie, nadmierne dymienie pojazdu.Na co należy zwrócić szczególną uwagę ? Kompleksowa regeneracja sterownika turbiny czyli naprawa lub sprawdzenie jednocześnie obu urządzeń. Tylko taka diagnostyka bądź naprawa pozwoli na bezawaryjną pracę w przyszłości. Bardzo często zdarza się że nasi klienci regenerują turbosprężarkę a nie zdiagnozowany oraz nie zaadoptowany sterownik montowany jest ponownie na naprawione urządzenie. Takie działania często powodują kolejne problemy związane z pracą sterownika. Powiązane jest to z kilkoma czynnikami tj. zużyty sterownik, który nie został naprawiony, złe ustawienie muszli turbosprężarki, zły montaż sterownika bez ingerencji w jego ustawienie.Dlatego jako nie liczni oferujemy Państwu kompleksową usługę regeneracji sterownika w atrakcyjnej cenie. Aby nie obciążać klienta dodatkowymi kosztami zawszę zaczynamy od sprawdzenia zmiennej geometrii turbosprężarki, takie sprawdzenie może dokonać klient zanim ktokolwiek zacznie opiniować oraz naprawiać pojazd.Jak to zrobić ?Trzeba skontaktować się z naszym handlowcem, który w prosty sposób wytłumaczy jak mechanicznie sprawdzić turbosprężarkę… Dzięki wstępnej analizie może okazać się że do regeneracji kwalifikuje się tylko sterownik turbiny, wtedy zaoszczędzamy wiele czasu oraz pieniędzy. W zależności od zdolności manualnych jest duże prawdopodobieństwo że taki sterownik turbiny zdemontuje nasz klient, po czym my odbierzemy urządzenie i naprawimy w trybie natychmiastowym. Najważniejszym jest fakt że sterownik jest prawidłowo naprawiony i ustawiony zgodnie z normami producenta a nowoczesna technologia naprawy pozwala na przywrócenie stanu niemalże fabrycznego.

    W sprawie zapytań lub naprawy urządzenia prosimy o kontakt z handlowcem : +48 693-789-100 

    W OFERCIE POSIADAMY RÓWNIEŻ NOWE ORYGINALNE TURBOSPRĘŻARKI KIA

KIA SPORTAGE problem brak mocy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *