Uszkodzony sterownik turbiny

Uszkodzony sterownik turbinylogo malepłytka elektroniczka

MASZ PROBLEM Z DOŁADOWANIEM TURBOSPRĘŻARKI ?


DOBRZE TRAFIŁEŚ ! ZADZWOŃ I USTAL CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ !
ROZWIĄŻEMY TWÓJ PROBLEM A W DODATKU ZAOFERUJEMY NAJLEPSZĄ CENĘ NA RYNKU !

PONADTO JEŻELI SKONTAKTUJESZ SIĘ Z NAMI W TRAKCIE CZYTANIA TEGO ARTYKUŁU GWARANTUJEMY RABAT – ZADZWOŃ POD NUMER 693-789-100 I ZAPYTAJ O RABAT I DOWIEDŹ SIĘ WIĘCEJ 

BĄDŹ NAPISZ DO NAS KLIKAJĄC W LINK : http://sterownik-turbiny.pl/#contact

STEROWNIK–TURBINY.PL – REGENERACJA-REGULACJA-ADOPTOWANIE-SPRZEDAŻ

TELEFON 693-789-100

HELLA/GARRETT, VDO, CONTINENTAL, KKK BORG WARNER SIEMENS, MITSUBISHI, CZUJNIKI POZYCJI


NASZA FIRMA ZAJMUJĘ SIĘ DIAGNOSTYKĄ, NAPRAWĄ, SPRZEDAŻĄ TURBOSPRĘŻAREK ORAZ CZĘŚCI DO WSZYSTKICH STEROWNIKÓW TURBOSPRĘŻAREK HELLA/GARRETT !

Poniżej przedstawimy możliwe objawy podczas usterki tego urządzenia oraz rozwiązanie problemu :

Regenerujemy sterowniki z całej Polski ! z naszych usług korzystają również firmy regenerujące turbosprężarki !

Uszkodzony sterownik turbiny

Jeżeli w Państwa pojeździe pojawiły się poniższe objawy to jest duże prawdopodobieństwo uszkodzenia sterownika turbosprężarki :

  • praca pojazdu w trybie awaryjnym
  • pojawienie się kontroli świec żarowych
  • spadek mocy
  • szarpanie, dławienie się silnika
  • błąd kontroli doładowania
  • brak reakcji podczas wciskania pedału gazu

****często podczas uszkodzeń sterownika turbosprężarki kiedy pojawia się check engine pojazd przechodzi w tryb awaryjny i traci moc, po ponownym uruchomieniu usterka ustaje. Niestety to nie rozwiąże problemu, ponieważ usterka bardzo szybko powróci.

Sterowniki to bardzo deficytowy towar i nie ma możliwości zakupu samego nowego sterownika ewentualnie z całą turbosprężarką, wtedy koszt takiego urządzenia w komplecie to od kilku do kilkunastu tysięcy złotych w zależności od pojazdu !

  • Uszkodzony sterownik turbiny : 
  • W nowszych samochodach turbodoładowanych wdrożono sterowniki elektroniczne regulujące zmienną geometrie VNT. Symbol VNT jest skrótem od Variable Nozzle Turbine (zmienna dysza turbiny) i oznacza regulację intensywności przepływu spalin za pomocą tzw. kierownicy.
  • Nastawniki elektroniczne okazały się być bardzo awaryjne, powodując wiele nieprawidłowości m.in. spadek mocy, nierówna praca silnika, tryb awaryjny, zwiększone spalanie, nadmierne dymienie pojazdu.Na co należy zwrócić szczególną uwagę ? 

    Kompleksowa regeneracja sterownika turbiny czyli naprawa lub sprawdzenie jednocześnie obu urządzeń. Tylko taka diagnostyka bądź naprawa pozwoli na bezawaryjną pracę w przyszłości. Bardzo często zdarza się że nasi klienci regenerują turbosprężarkę a nie zdiagnozowany oraz nie zaadoptowany sterownik montowany jest ponownie na naprawione urządzenie. Takie działania często powodują kolejne problemy związane z pracą sterownika. Powiązane jest to z kilkoma czynnikami tj. zużyty sterownik, który nie został naprawiony, złe ustawienie muszli turbosprężarki, zły montaż sterownika bez ingerencji w jego ustawienie.

    Dlatego jako nie liczni oferujemy Państwu kompleksową usługę regeneracji sterownika w atrakcyjnej cenie. Aby nie obciążać klienta dodatkowymi kosztami zawszę zaczynamy od sprawdzenia zmiennej geometrii turbosprężarki, takie sprawdzenie może dokonać klient zanim ktokolwiek zacznie opiniować oraz naprawiać pojazd.

    Jak to zrobić ?

    Trzeba skontaktować się z naszym handlowcem, który w prosty sposób wytłumaczy jak mechanicznie sprawdzić turbosprężarkę… Dzięki wstępnej analizie może okazać się że do regeneracji kwalifikuje się tylko sterownik turbiny, wtedy zaoszczędzamy wiele czasu oraz pieniędzy. W zależności od zdolności manualnych jest duże prawdopodobieństwo że taki sterownik turbiny zdemontuje nasz klient, po czym my odbierzemy urządzenie i naprawimy w trybie natychmiastowym. Jeżeli klient jest z okolic naszej siedziby możemy zagwarantować że samochód będzie sprawny jeszcze w tym samym dniu. Uszkodzony sterownik turbiny zawsze naprawiamy w dniu w którym do nas dociera, oferujemy też wymianę sterownika na już zregenerowany.

    Najważniejszym jest fakt że sterownik jest prawidłowo naprawiony i ustawiony zgodnie z normami producenta a nowoczesna technologia naprawy przy wykorzystaniu oryginalnych części tj. silnik Johnson, przekładnia ślimakowa PPA oraz naprawa części elektronicznej pozwala na przywrócenie stanu niemalże fabrycznego.

    W sprawie zapytań bądź chęci naprawy urządzenia prosimy o kontakt z handlowcem : gsm. 693-789-100 

    Uszkodzony sterownik turbiny :

    Jeżeli są Państwo zainteresowani innymi powiązanymi usługami takimi jak programowanie sterowników, rodzaje sterowników z wyszczególnieniem numerów, zapraszamy do zapoznania się z dalszą częścią artykułu.

    Proszę pamiętać że naprawiamy każdy uszkodzony sterownik turbiny typu Hella/Garrett, VDO, Continental, KKK BorgWarner Siemens, Mitsubishi, również regulujemy i sprzedajemy sterowniki podciśnieniowe z czujnikiem pozycji tzw. potencjometrem a szczegółowe informację mogą Państwo uzyskać pod numerem 693-789-100. Uszkodzony sterownik turbiny 

    W ofercie posiadamy też zestawy naprawcze do sterowników Hella/Garrett! 

    Sprzedaż nowych oryginalnych czujników 3.0 HDI HoneyWell 

    Sprzedaż oraz programowanie sterowników elektronicznych grupy VAG Audi&Volkswagen siemens VDO, Continental : 

    Nasza oferta fabrycznie nowe sterowniki dla silników 2.7 i 3.0 TDI, to my sprzedajemy gotowy zaadoptowany produkt na co prosimy zwracać szczególną uwagę ! – często zdarza się że nasi klienci kupują sterowniki nie wiedząc że tak zakupione urządzenia nie są adoptowane pod względem pozycji czyli otwarcia i zamknięcia zmiennej geometrii VNT. Taki zakup kończy się wykonywaniem dodatkowej usługi adaptacji i w efekcie cena zakupu jest dużo wyższa od oferowanej przez nas w komplecie.

    Do adaptacji tych urządzeń jest wykorzystywane specjalne dedykowane urządzenie – nie da się zaprogramować sterownika używając ogólnych testerów diagnostycznych nawet przeznaczonych dla tej grupy pojazdów. Nasza usługa jest konkurencyjna ponieważ posiadamy na miejscu urządzenie do adaptacji i wykonujemy ją sami.

    Numery hella/garrett : G ze skrzyni aluminiowej jakie naprawiamy to pomiędzy – g-001 do g-300 

    Numery elektronik hella/garrett: 

    -6NW 009 228
    -6NW 009 228
    -6NW 009 483
    -6NW 008 412
    -6NW 009 206
    -6NW 009 420
    -6NW 009 660
    -6NW 009 543
    -6NW 009 206
    -6NW – wszystkie !

    Programowanie KKK BorgWarner Siemens, VDO, Continental 2.7 – 3.0 TDI : 

    BV50 0054, 5900 110 7032, 059 145 752 E

    BV50 0055, 5900 110 7055, 059 145 725 J

    5304 970 0050, 5900 110 7027, 059 145 725

    5304 970 043, 5900 110 7011, 059 147 725

    5304 970 0035, 5900 110 7027, 059 145 725
    Turbo Mitsubishi ze sterownikami elektronicznymi:

    49135-05880, 49135-05630, 49135-05671, 49135-05895, 49135-05885, 49135-05860, 49135-05850, 49135-05840
    49135-05830, 49135-05760, 49135-05880, 49135-05650, 49135-05641, 49135-05640,49135-05620,49135-05610, 49135-05630,49135-05671, 49135-05670, 49135-05651

    49335-00440, 49335-00230,49335-00220, 49490-93501

    Turbo IHI ze sterownikami elektronicznymi :
    -VV21
    -VV20
    – VV19
    -V40A03171

    Sterowniki Sonceboz :

    BorgWarner  2.7 Land Rover :
    -5304 988 0065
    -5304 970 0065
    -5304 988 0115
    -5304 970 0115
    -5304 988 0069
    -5304 970 0069

    BorgWarner  3.6 V8 twin-turbo Land Rover :
    -5303 988 0109
    -5303 970 0109
    -5303 988 0133
    -5303 988 0190
    -5303 970 0190
    -5303 988 0140
    -5303 970 0140
    -BV43-109

  • Uszkodzony sterownik turbiny
  • Dla klientów zainteresowanych zakupem zestawów naprawczych, poniżej przedstawiamy oferowane produkty :

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Szybki kontakt!
+
Wyślij!
Call Now ButtonKliknij i zadzwoń
Translate »